teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Tävlingen!

Kategori: Allmänt, oscar, tävling, wilma ;)

Hej bloggläsare!
 
 Idag var ju jag som sagt och tävlade, och det gick toppen (dock behöve jag gå upp klockan fem hehe..)! Vi hamnade på femte plats vilket är jätte bra. Det var en bana med 14 hinder som var 80cm höga, och Oscar klarade sig galant över alla hinder. Jag är riktigt stolt över honom med tanke på att han inte varit hos mig så länge, å andra sidan har jag haft honom tidigare och varje ledig sekund ägnar jag åt honom. Nu ska vi åka den långa vägen hem igen, det kommer ta ca 2h att komma hem men det var det helt klart värt!
 
Kommentera inlägget här: