teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Terräng Tävling

Kategori: Allmänt, Amanda c:, ajax

Hej på igen på er!
 

Något jag gillar lite extra mycket mer Jorvik är alla små anslags tavlor, tycker de är jättegulliga med alla små lappar. Det är även väldigt praktiskt, brukar inte kolla efter tävlingar och sånt på nätet utan jag kollar oftast på anslagstavlor! Hittade då en tävling, som en sammarbets tävling (alltså stafett) i terräng! Man är 3 i varje lag, så jag tänkte att jag och Wilma kunde vara i ett lag, och så kanske våran vän Emelie även vill vara med? Hon har egna hästar, och är jätteduktig på terräng! (Hon har även en blogg - www.ssoday.weebly.com ) Jag hoppas att Emelie och Wilma vill vara med, och jag tror att Ajax hade fått vara med i den tävlingen! Han är snabb och smidig och kan även hoppa hyfsat högt! Vill även ställa upp i en tävling med Silver, jag har ju haft honom ett tag nu så jag tycker att det börjar bli dags att prova hur han reagerar på tävlingar! 
Ajax älskar terräng och hoppning mest, så jag ser fram emot denna tävlingen, eftersom jag tror att alla hästar presterar bättre om de gör något de gillar! 
 
 
 
 
//Amanda <3

KOMMENTARER:

  • Dossan!!! säger:
    2015-08-01 | 09:45:43

    Jag ska vara med!!! Kiddi och jag ska starta elitninvå i höst!! Kiddi e jätteduktig!!!

    Svar: Lycka till då! :D
    😸 💕

  • Dossan säger:
    2015-08-02 | 10:02:51
    Bloggadress: http://Teamandalusian.blogg.se

    Jag menar att jag vill vara med i laget xD

Kommentera inlägget här: