teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Veckan

Kategori: Allmänt, wilma ;)

Hejsan blogg läsare!
 
 Idag tog jag en snabb sväng till paddockön, bara för att se hur dom har det där! Det är nämligen så att jag ska åka och träffa en vän i Firgrove! :D Vi har inte träffats på jätte länge så det ska bli jätte roligt! Jag ska sova hos henne tills på onsdag så jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera, och på torsdag ska jag gå runt med mamma och shoppa i Jorvik City och vi kommer hem på fredagen! Men jag hoppas att kunna uppdatera :)
 Oscar kommer få vara ledig, efter all tävling osvosv! 
 Hoppas ni har en bra vecka! :D
 
//Wilma

KOMMENTARER:

  • My Northbell säger:
    2015-08-03 | 21:48:47

    Äääääälskar din blogg *-* Längtar till nästa inlägg 💗

Kommentera inlägget här: