teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

1/9 - sims 3

Kategori: Allmänt, Amanda c:, Sims

Hej på er!
 

Om ni känner mig rätt vet ni nog att jag spelar olika spel i olika perioder. Förra perioden vart det Transformice och nu är det Sims igen ;) Så om ni inte gillar Sims inlägg, läs inte vidare ;) Btw så har jag skapat ett nytt hushåll, Kailee med sina 2 djur! Hästen Zhenzie och hunden Puffy!
 
Jag vaknade av att Puffy slet lätt i täcket. Det var uppenbart att han ville ha mat, så jag klev upp lite trött och gjorde mat till både honom och mig. Strax efter att jag ätit frukost borstade jag tänderna och gick ut och fodrade Zhenzie, och passade på att kela lite med henne! 
 
Puffy var väldigt rastlös idag, så jag gick med honom på en låång promenad, ända ner till stranden! När vi kom fram stannade vi där ett litet tag, sen vände vi om och begav oss hemåt igen! På vägen hem var Puffy jätte duktig men lite trött. 
 
Efter ca 15 minuter var vi hemma igen, och jag vilade mig lite medans jag åt lunch framför TV:n. Det var nästan så att jag glömde bort tiden, men bara nästan! ;D Så efter ett tag framför TV:n gick jag ut till Zhenzie och ryktade henne. Eftersom vi är hyfsat så nyinflyttade brukar vi oftast ta ridturer lite här och var i staden, vilket är riktigt trevligt. Så det var precis vad vi gjorde idag, men Zhenzie tycker nog att det börjar bli lite långtråkigt, så imorgon tror jag att vi ska hoppa lite grann i paddocken! 
 
Efter det vart jag väldigt trött faktiskt, så jag släppte ut Zhenzie i hagen igen för att gå in och äta kvällsmat! Det fick bli det jag hade hemma helt enkelt, och efter en snabb dusch stupade jag i säng ;) 
 
//Amanda

KOMMENTARER:

  • Lea Bravedaughter säger:
    2015-09-04 | 14:32:16

    vilken värld spelar du i? (namnet cx)
    och vilka textur pack har du? gillar verkligen en del saker som du har, så tacksam för svar!

Kommentera inlägget här: