teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Emelies Häst

Kategori: Allmänt, Amanda c:, Emelie

Hej på er!
 
Just nu har jag "bara" Sulan som häst. Det var alldeles för mycket arbete med 3 hästar men jag tror att jag ska ha en till häst, men det får vi se då. Just nu räcker det bra med bara Sulan. Dock fick jag testa Emelies häst Bella, och hon var så vacker. Andledningen att jag fick testa just den var att när Emelie köpte Bella fanns det även ett syskon som var väldigt likt Bella, och ifall jag gillade Bella kunde jag ju alltid köpa syskonet. Den fronten är jag dock lite osäker på, men jag gillade Bella och hennes temprament väldigt mycket. Ett plus i kanten är ju att hon är så vacker!
 
 
 
 
//Amanda
Kommentera inlägget här: