teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Ponny Agility

Kategori: Allmänt, Amanda c:, Frida

Hej allihopa!
 

Ni vet att jag nämnde det där om ponny agility igår? Faktiskt kunde jag inte hålla mig, så jag gick ut och provade lite haha. Jag hade INGEN som helst idé om vad vi kunde göra, så det slutade med att vi gick upp på några ramper, och klättrade i kullar och så vidare! Frida var trött så vi höll inte på så länge, så jag vet inte riktigt om hon tyckte det var roligt. Hon fick iallafall ett par godis bitar, så hon blev på lite bättre humör haha. Jag hoppas jag hittar några riktigt bra hinder att öva på, för i boken jag läste står det att man även kan ställa upp i ponny agility tävlingar, det är väldigt ovanligt men det ska nog gå att fixa! ;) 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra dag! <3
 
//Amanda 
Kommentera inlägget här: