teamstable.blogg.se

På teamstable.blogg.se är vi 2 tjejer som bloggar. Vi har gjort det sedan 11 Januari 2015. Vi skriver om våra liv som en "bok" och inte som de flesta andras sso bloggar! Hoppas ni kommer gilla våran blogg! :D

Sulan är tillbaka

Kategori: Allmänt, Amanda c:, Sulan

Hej på er!
 
Som sagt ska jag ju ha "nya" hästar, så om ni inte har läst mitt förra inlägg, gör det så förstår ni nog. Men hur som helst kan jag iallafall välkomna Sulan tillbaka, tyckte han var så fin så han fick komma tillbaka haha. 
 
När jag vaknade imorse och gick upp var det väl ganska så tomt utan Silver Ajax och Frida så då var jag nog väldigt glad att Sulan var där. 
Jag har ju tjatat hit och dit om att jag har blivit för stor för Sulan, jag vet egentligen inte om det riktigt var sant eller om jag bara ville ha lite storhästar hah. Men han ska iallafall gå några lektioner på ridskolan också. Imorgon ska vi rida på en riktig långtur, till Dinodalen kanske eller Norra länken. Det har jag inte bestämt än, det roliga är ju egentligen att rida dit ;) 
Kommentera inlägget här: